Årets Före-Efter-tävling

Kommer ni ihåg att jag bloggade om tävlingen förra året? Elle Interör i samarbete med R.O.O.M utlyser smarta lösningar eller coola gör-det-själv-exempel;

"Ont om förvaringsutrymme, svåruttnyttjade
skrymslen, insyn eller andra inredningsproblem? Hur löste du det?
Dela med dig av din smartaste lösning
och tävla om att få välja inredning värd 25 000 kr på Room!
Gjorde du om en möbel eller byggde du en ny?
Hittade du ett smart sätt att använda textil eller färg?"

I år är prissumman halverad, men inredning för 25 000 kr går väl inte av för hackor. I fjol hade jag en rolig idé som jag aldrig tog mig tid att förverkliga, men i år vete sjuttom om jag inte ska förska få med ett bidrag, inte fullt så avancerat som sist, rimligare att genomföra m a o. Sista anmälningsdagen är 1 april så har du nåt fiffigt på lut skynda att anmäla dig du med!

            
Foto: skärmdump från Elle Interör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback