Loppisfynd: dalahäst och undulatfat

Gårdagens loppisfynd går i kitschens tecken. En äkta gammal dalahäst från Nusnäs, en röd liten plåtburk och en hyperkitchig tallrik med tillhörande 3D undulat. Undulatfatet köpte jag med idén om att använda den som smyckeshängare. Jag måste komplettera med en upphängningsanordning och lovar att fota resultatet. På eftermiddagen experimenterade jag med lite olika bakgrundsfärger när jag fotade, jag hittade nämligen massa olikfärgade papper i min gamla arbetsprovsportfolio som matchade fint.


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Saran! Vilka mysgrejer du hittade. Ålskar fatet! Var det på Sandras?? =) Hoppas allt är bra du söta! Massa kramar!

2009-03-31 @ 17:53:10
Postat av: Johanna

Hejsan Saran! Vilka mysgrejer du har hittat! Älskar fågelfatet! Var det på Sandras måntro?? Hoppas allt är finfint i Kalmar! Massa kramar! J

2009-03-31 @ 17:56:06
Postat av: Johanna...

Alltså, fan. Jag är inget bra på det här med kommentarer. Varför skickar jag alltid minst två, nästan likadana. Kanske min dator som är seg. jaja... som vanligt. läs det ena inlägget och låtsas som det andra inte finns! kram

2009-03-31 @ 17:57:27
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Ha-ha! Underbara Johannisen, du får kommentera precis hur många gånger du vill! Även om det är samma kommentar ;-). Och ja, såklart det var på Sandras. Nu för tiden måste man dessvärre slå sig fram för det är så mycket folk där, redan kl. 10...

2009-04-02 @ 21:13:20
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback