Ballerina with 1000 dollar shoes...

Det var på håret att jag missade denna tävling med något av önskevinsten, imorgon är det nämligen sista dagen att tävla om ett signerat ex av Lovisa Burfitts "1000 dollar shoes" hos Charlotte med Hemmariket! Om jag vinner (hoppas hoppas!) så skulle jag hänga det i vår trappa med den hopplöst höga, vita väggen, tillsammans med min ballerinatavla (som idag hänger ovanför soffan) av Cassandra Rhodin. "Ballerina with 1000 dollar shoes" Visst ser det kul ut!


Foto & kollage med bilder från hemmariket.blogg.se och av Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Hildur

Den kombon... Supersnyggt!!! Håller tummarna för att du är den som får den stora glädjen att vinna detta konstverk. Kram!!!

Ps. Nu är biljetterna bokade. :-)

2009-11-05 @ 22:42:35
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Kattis

Ballerinan är så fin, ångrar att jag inte köpte den på röda korsets webshop... men jag visste inte var jag skulle sätta den.

2009-11-06 @ 09:49:06
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback