Formforum - goodie bag

En glad överraskning, en tanke jag överhuvudtaget inte tänkt, var att vi fick goodie bags! Det är ju kutym på var och varannan modetillställning så kanske ännu ett exempel på korsbefruktning mode/inredning? Fylld till bredden med pressmaterial och som den sanna materialist jag är fick jag nästan dåndimpen när jag såg alla fina prylar! Tack till alla sponsorer som dels fanns i påsen och som framför allt gjorde min första Formforum helt oförglömlig!  Cult Design, Eco-Boråstapeter, Danskdesign.nu, Rörstrand, Erik Bagger, KählerGeorg Jensen, Bagaren&Kocken, Sagaform, Resicence, Yankee Candle, Indiska, och inte minst Avalon Hotel! Kanske har jag missat någon, men tack ni också!

Här är några av mina favoriter i påsen:


© Sara Zetterström, Little Miss Fix It 2009





Kommentarer
Postat av: Anna

Ni verkar alla haft det fantastiskt! Och visst är goodie-bags typ det bästa som finns? :)

2009-11-13 @ 09:26:28
URL: http://totti.wordpress.com
Postat av: Ylva

Rysligt avundsjuk vid åsynen av detta;)

2009-11-26 @ 11:11:58
URL: http://darlingthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback