Del III - Colorama på Hemmässan 2009

Äntligen fredag idag och jag inser att dagarna rusat iväg och det är hög tid att rapportera klart från Hemmässan. som jag visat lite från tidigare.

Något som gör mig jättenyfiken att kika mer på är Coloramas nya kollektion tillsammans med ett par delar av Roomservice - Jon&Johnnie. Jag inte tänka mig annat än att det blir en spännande blandning av den ivriga och översvallande toppinredaren och formgivaren Jon Eliasson och den pragmatiske målaren med den breda gotländskan Johnnie Krigström. På mässan visades delar av kollektionen som foton på stora väggar. Subtil. Material. Grafisk. & Freak. är samlingsnamnen som snart finns i din coloramabutik, och som sagt, jag vill se mer!


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback