En tavla kan bestå av så mycket

I mitt arbetsrum trängs sidenband med pappersbitar med tuschpennor med stansar med gamla nordiska floror med skärmattor med limstift med glitter med fina saker i allmänhet som jag inspireras av. Vissa saker är mig extra kär och de vill jag ju knappast gömma i en låda så en vägg har jag gjort till tavelvägg där jag hängt lite olika ramar utan glas. Där har jag kilat in fina födelsedagskort eller söta fjärilar, rosetter, ett H (från den gamla goda tiden som ogift då jag hette Hansson) eller den första klänningen jag gjorde av mitt Fashion origami set till exempel. För det härliga med inspirationsväggar är att man kan blanda hej vilt bland det man tycker om och en tavla måste nödvändigtvis inte bestå av ett ark papper bakom glas och ram. Så det så.


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: JO

Hej Sara! Vilken tipptopp idé! Alltid lika roligt med dina tipsinlägg! =) Hoppas allt är bra! KRAMA

2009-10-30 @ 10:32:38
URL: http://gearbox.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilken bra idé. Det finns alltid lite saker gömda i lådorna som man faktiskt hellre vill titta på hela tiden.

2009-10-30 @ 13:06:22
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback