Oscar Anderssons soffa i Efter tio. Vad var det jag sa!

För några veckor sedan gjorde jag ett inlägg om Beckmans utställning på Möbelmässan och den personliga favoriten var Oscar Anderssons soffa flätad av gamla klätterrep. Jag förutspådde att vi skulle få se mer av den och mycket riktigt, igår visades den i TV4's Efter tio. Jag såg inte programmet själv men fick tipset via Emelie. Tack, tack!

Nu ska jag göra en snabbtillfixning för att gå på middagsbjudning.
Don't you just love Friday's!


Foto, övre bilden: Sara Zetterström, Little Miss Fix It, undre bilden: Beckmans

Kommentarer
Postat av: Emelie

Som jag letade efter denna soffa, tänk att jag missat den hos dig! Och vilken soffa sen, helt underbar :) Ha en urtrevlig helg! Kram Emelie

2010-02-26 @ 20:59:47
URL: http://www.emelish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback