Convoy till folket

Alla som driver en blogg har säkert både en och flera gånger råkat ut för att andra bloggare gör ett inlägg om precis just det som man själv tänkt skriva om, för så är ju livet - flera själar och en tanke. Jag har ett par gånger den senaste veckan tänkt dela med mig av en av mina absoluta favoritbloggar, men min egen snålhet har stoppat mig för det är ju lite så i bloggvärlden att så fort något speciellt ser allmänhetens ljus så blir det så uttjatat att det liksom tappar lystern lite. Tyvärr funkar i alla fall jag så men vad fasiken, Lotta Agaton föregår med gott exempel så jag ska väl inte vara sämre. Här har ni Convoy - se och njut!


Foto: bilder via convoy.tumblr.com

Kommentarer
Postat av: Linda

Så är det ju alltid, inte konstigt. Men visst, ibland kan det bli för mycket och för uttjatat. :)

2010-11-16 @ 17:15:53
URL: http://www.colorfullife.se
Postat av: Emelie

Haha, jag hade exakt samma tanke när jag hittade Convoy för ett tag sen. Den här sparar jag för mig själv tänkte jag min dumnöt! Så jag fnissade lite när jag såg hos Lotta att hon skrivit om detta, och så nu du ;) Det är en underbart inspirerande blogg och det borde vi ju faktiskt dela med oss utav! Jag förstår bara inte hur denne vågar ta så många bilder utan källa.. Men skit i det, jag är nöjd! Kram E

2010-11-16 @ 20:24:19
URL: http://www.inredningswaagen.se
Postat av: Friskisnörden J

Kommer det något nytt inlägg under vår roliga bussresa?:) kram J

2010-11-19 @ 19:14:54
Postat av: Elin

Hej,

Jag stötte på din blogg när jag letade runt efter lite bilder. Jag lovar att kika in snart igen för den var väldigt trevlig. :)



Jag tänkte bara kolla om du tycker det är kul att sticka, virka eller nåt annat handarbetaktigt? Jag har en stickklubb som du gärna får hänga med på i så fall. Kika på www.stickklubben.se om du vill ha lite mer info. Vi träffas varje torsdag här i Kalmar.



Hej hej!

2010-11-25 @ 13:44:44
URL: http://www.stickklubben.se
Postat av: Anna-Karin

Fast mycket av det som finns på Convoy hittar man ju på en mängd andra bloggar också. Vill nog helst ha en fotokälla om det går, så just Convays storhet har nog gått mig lite förbi.



Anna-Karin som är lite jobbig nu, sorry.

2010-11-27 @ 17:27:57
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: raphael

schade... jetzt wissen es alle! ;-)

2010-11-29 @ 07:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback