Julpyssel deluxe

Jag läste i tidningen Lantlivs stora julspecial att Josefin Ekman med bloggen Dear Martha nu givit ut sin andra pysselbok - Julpyssel deluxe. Tydligen smyglanserades den redan på Formex i augusti och det kanske jag hade uppmärksammat om jag inte flutit omkring i den tropiska hetta som rådde i mässhallarna, not so much julkänsla precis. Eftersom jag aldrig riktigt hinner med att pyssla nu för tiden kan det vara en god tanke att skaffa ett exemplar för en kick i baken och lite inspiration lagom till mörka adventskvällar, är den hälften så härlig som sin föregångare lär det bli succé. Finns på Bokus för 147:-.


Foto: bilder från bloggen Dear Martha och Josefins hemsida

Kommentarer
Postat av: pernilla

Oh! Måste kollas upp!

2010-11-09 @ 18:26:30
URL: http://vitaparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback