Tidningstips - senaste Residence

Som den tidningsknarkare jag är skulle jag nästan kunnat råka ut för en OD den senaste tiden så mycket inspirationsläsning som jag gjort. Idag blev det senaste numret av Residence som blev min fix och då särskilt det längsta hemma-hos-reportaget ever från inredaren Marie Olsson Nylanders hem i skånska Arild - hela 12 sidor! Tolv underbara sidor av personlig inredning med själfulla möbler från när och fjärran, det är t o m så att det nästan blir för mycket av det goda av skavet och nött, en mix funkar bäst för mig. Men - inspiration!


Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it. Faksimil av Residence 11/2010

Kommentarer
Postat av: Sofia-Tingelings

Jag håller med, härlig inspiration, men det blev lite för mycket enligt mig.

2010-11-30 @ 14:36:13
URL: http://tingelings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback