Bokstavsjakten

Godmorgon lördag säger jag efter ett par bloggtorra dagar där ledig tid varit fyllda av träning och kompishäng. Vilken fantastisk respons jag fick på min alfapettavla! Tusen tack för era kommentarer och vad roligt om jag kan inspirera till egen kreativitet! Många frågar var jag fått bokstavsbrickorna ifrån och jag som tyckte att jag länkade så bra, men tydligen inte alltså eller kollar ni inte länkarna? Hursomhelst, de kommer med jubileumsutgåvan av Alfapet som Alga tog fram när de firade 90 år 2008. Jag köpte mitt i en lokal leksaksaffär och det är nog den vägen man får gå eftersom de slutat sälja den på nätbaserade World of Board Games. Som den typo-knarkare jag är håller jag alltid utkik efter alfapet, scrabble, stämplar och dyl. på loppis. Tyvärr är det ofta lite utplockat i och med den bokstavshysteri som varit och till viss del fortfarande hänger med i inredningssvängen, men kolla in Blocket eller Tradera där sökningar på alfapet eller scrabble ger flera träffar för en billig peng.


Foto: Flickr.com 8 Skeins of Danger

Kommentarer
Postat av: Skänk bort gamla prylar på ny sajt!

Hitta prylar och möbler helt gratis som andra skänker bort.



Just nu kan ni hitta prylar och möbler från hela Sverige.



Vill även du skänka bort, så gör du det enkelt och gratis.



http://iLoveGratis.se

2010-10-31 @ 11:38:08
URL: http://ilovegratis.se
Postat av: Anthonykajsa

Great work,webmaster,nice design!

2012-03-05 @ 12:53:41
URL: http://anthonykajsa.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback