Form Us With Love designar för Muuto

Jag hade tänkt att göra ett inlägg om ny fräsch design från en f d student på Designprogrammet men just idag valde jag att lämna min externa hårddisk, där bilderna ligger, på annan ort - så typiskt! (men det inlägget kommer snarast. promise.) Från den tanken var det inte långt att kolla upp senaste nytt från andra exstudiekamrater - och nu har de gjort det igen, grabbarna bakom FUWL. Lampan Unfold för danska, härliga Muuto släpptes i förra veckan och ger mig ett omedelbart kläm- och kännbehov! Den är gjord av mjukt silikon och finns i fem färger varav den på bilden är min personliga favorit. Någon som vet prislappen? Jag tror bestämt att jag måste uppdatera min grå önskelista...

Uppdatering: enligt uppgift från Petrus, en av FUWLs tre musketörer, så kostar lampan 1200:-.


Foto: Pressbild från FUWL och skärmdump från Muuto

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilken festlig sak, och snygg när den blir utvecklad.

2010-09-15 @ 22:01:22
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Lotten

Åhh vad fin den var! Den i lila tyckte jag var kanonfin... jag vill känna på den oxå!

2010-09-16 @ 08:34:31
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Frank

Jätte fin!

Postat av: Frida på Trendenser

Och min hårddisk har dött. Maximal otur den här veckan. Inte bara jag som fått virus ;-)



Tack för hälsningen. Hoppas vandringen gick bra trots alles.

2010-09-16 @ 20:50:21
URL: http://www.trendenser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback