Mimou-fint

Idag är det ett riktigt lågvattenmärke på inspirationsfronten. Flera inlägg ligger i pipelinen (sedan länge) men jag har liksom inte schvungen att riktigt få till dem (Jonas, den som väntar på något gott...). I en sån här stund är det läge att testa helt appropå-metoden. Finns det inget som heter det i bloggvärlden? Nåväl, nu gör det.

På eftermiddagen var jag och valde tapeter för jobbets räkning. Kommande vecka ska jag inreda ett barnrum och i jakten på en flickdröm för fyraåringar var den valda tapeten tråkigt nog restad och det var alltså dags för andrahandsvalet. Tyvärr blev det inte lika klockrent, men-men så är det när man jobbar med korta ledtider ibland. På vägen ut plockade jag på mig lite leverantörsbroschyrer och bl. a slank den senaste från Mimou med. Jag gillar dessa bilder massor. Trots att mitt snöälskande jag rynkar på näsan så kanske det är våren i mig som längtar ut...


Foto: webbilder från Mimou


Kommentarer
Postat av: tinajo

Mycket härliga och våriga bilder. :-)

2011-01-25 @ 07:57:56
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hej!

Har du någon mail? Skulle gärna vilja kontakta dig med frågor angående hur man blir inredare. Antingen om du publicerar mailen här som svar eller om du skriver till mig.



Tack på förhand!

Malin

2011-01-26 @ 18:02:37
Postat av: anness.se

Snyggt med blommorna var för sig i sin egen vas.

Det är trist det där när man fastnar för något och så är det slut eller svårt att få tag på.



Hoppas allt är väl

Kram /Anne

2011-01-26 @ 21:14:48
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback