Måste-besök i Eindhoven någon?

Imorgon inleder vi midsommarfirandet med att åka till vänner i Eindhoven, Nederländerna. Planen är att kopla bort jobb och allt vad inredning och design heter i ett par dagar, umgås och eventuellt cykla över för lite ölprovning i Belgien. Ganska långt borta från möjligheterna att botanisera i det stil-mekka jag faktiskt kommer befinna mig i... Känner redan att jag börjar snegla lite smått på alternativa hittepå. Någon som har tips på något jag absolut inte får missa i denna designstad?

Foto: Design Academy Eindhoven via google.


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Ge mig en chans och kika in på bloggen! :)

Kommentera även vad du tycker!

2011-06-23 @ 18:14:10
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 00:04:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback