Bokhylla av bockbord

Efter att för vad som känns som hundrade gången ha bläddrat igenom det senaste numret (men ganska gamla, ett nytt utkommer när som helst) av IKEAs medlemstidning IKEA FAMILY LIVE och återigen fastnat för reportaget om familjen i Portugal tänkte jag dela med mig av en favorit till er som kanske inte får hem tidningen i brevlådan. Så som tidningen skildrar det är hemmet lite väl mixat för min smak men en härlig bild gjorde än en gång intryck, de hade nämligen byggt en bokhylla av tre bockbord som de säkrat i väggen. Jag gillar verkligen enkelheten och återvinningstänket i den här konstruktionen - den funkar ju dessutom utmärkt med ett mer städat arrangemang av t ex. snygga coffee table books och andra justa inredningsgrejer som tål att stå framme. Copy - Paste vettja!


Foto: Faximil av IKEA FAMILY LIVE vinter 2010, Sara Zetterström - Little Miss Fix It


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback