På önskelistan

Veckan och helgen har i vanlig ordning ilat förbi i turbofart. Mest har jag varit ute och pysslat om landet och firat grannen som fyller år idag. Appropå fylla år så är det ju min alldeles egna högtidsdag på torsdag och jag kan inte hjälpa det men jag fullkomligt älskar att fylla år! Jesper blir alltid lite stressad när vi går in i april för då vet han att det är dags att börja tänka på födelsedagsrefrängen. Själv bekymrar jag mig (tack och lov) mindre och mindre över presenterna och tycker väl inte att jag direkt saknar något i den materiella världen. Men när man får önska så, ja då finns det ju alltid lite godbitar som gärna skulle få ligga på frukostbrickan den 19:e...
Från vänster: Pläden Crux av Pia Wallén, Bird av Kristian Vedel, Smålandskasse av Josef Franks Manhattantyg från Svenskt Tenn, plywoodmobil från ferm living, Pia Walléns silverring som ser ut som ett automattuggummi, limiterade brickbordet AGUST från IKEA, fodrade tekannan Salam av Guy Degrenne, ljuvliga ekollonvaser från Svenskt Tenn och slutligen inspirerande coffee table books en masse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback