Sov gott

Jag har haft det stora nöjet att tillbringa kvällen hos min kollega Elin och hennes man i deras Älmhultsvilla. Åh jag vill också ha en villa.. eller jag menar.. större ytor att inreda. Pysselrum, gästrum, matsal, köksö och flera toaletter... Ja tack! Om ni blir nyfikna på att se hemma hos-bilder så finns det ett omfattande reportage från detta hus i senaste numret av Femina (vars hemsida inte är så uppdaterad tyvärr). Appropå gästrum - kolla vad som låg på nattygsbordet. Det är detaljerna som gör'et.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men den där lampan e minsann från granit! HA, ännu en busted Ikeanl!!! ;o)

2011-11-18 @ 22:22:31
URL: http://Calorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback