Trendenser och Cooee en tisdagkväll

Ibland uppskattar jag verkligen att vara av den impulsiva sorten, som när jag i eftermiddags fick ett infall att åka till Lagan, i mitten av småländska ingenstans (jag-trodde-förresten-att-det-bara-var-en-å,-ni-vet-"laga-ni-äta-vi",-och-inte-en-ort?). Frida på Trendenser berättade att hon skulle hålla en trendföreläsning där och hintade om att det låg nästgårds till Älmhult där jag spenderar mina working hours, det var ju i och för sig en sanning med modifikation men efter att ha spanat in Cooee som arrangerade eventet så blev jag riktigt nyfiken och kvällsutflykten var ett faktum. Ibland tänker jag inte efter före, varför blott dryga timmen spenderades i detta trevliga arrangemang (tack snälla Catrine för sista-minuten-fixet!) och en annan gång, när jag inte har ett tåg att passa, ska jag göra ett redigt besök (som man säger på småländska) och verkligen göra Cooee rättvisa. En superproffsig trendskådare, snygga smycken och medvetna gäster får sammanfatta eventet. Blir du också nyfiken kan du spana in deras kollektioner här. Och Frida, jag lovar att lyssna på hela föreläsningen vid nästa tillfälle...


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag blev så himla glad när du dök upp sådär Gevalia-oväntat! Vilken tur att vi åkte till Milano ihop. Jag hade varit lite fattigare utan dig som vän.

2011-10-26 @ 11:50:41
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Sara - Little Miss Fix It

Men du söte Göte, bara "lite fattigare"? Jag hade då varit mycket fattigare utan dig, trots din ringa längd...

2011-10-26 @ 12:20:19
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jag bor i Ljungby och har varit på Cooee ett par gånger, gillar särskilt deras halsband! Visst är det skumt med en ort som heter Lagan? Ljungbyborna säger Lagaån när de menar ån...

2011-10-26 @ 13:43:11
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-27 @ 19:50:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback