Sköna gröna saker

Som alltid när jobbet hopar sig blir det glest mellan inläggen här på bloggen. Tack underbara Maja på frank. som precis fixat min frilla trots den sena timmen. Just nu är jag mitt uppe i en väldigt rolig plåtning [hemligt i vanlig ordning] och för att matcha intrycket på interiören behövdes lite annorlunda dekorationer. Så idag har jag släpat så mycket grönsaker in i studion att jag skulle kunna idka torghandel. Grön savoykål, aubergine, purjolök, kronärtskocka och morötter med blast är några av killarna i grönsaksdisken som blir himla snygga på bild, på exempelvis ett fat eller varför inte i en hög glasvas modell större. Slutresultatet visar jag såklart snarast när bilderna släpps. Jag längtar, ni med hoppas jag!


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback