Ljuvliga barntäcken från Hocus Pocus

I våras, i samband med 3D-ultraljudet, gjorde jag och mannen en Österlens-tripp. Tyvärr låg jag mest med dundermigrän under en filt i bilen. Men en butik jag lyckades pallrad mig in i (med solglasögonen klistrade mot näsan) var Åsa Winbergs HocusPocus. Åsa syr och broderar de mest fantastiska  barntäcken ni kan tänka er! Med spretiga fina stygn står det klokheter och roligheter och med härliga mönstermixar får man ett superunikt täcke som kan gosas, slitas och älskas under många många år. Jag grämer mig än att jag inte köpte det där fina-fina som jag fingrade på men som såldes till en mer kurant donna framför ögonen på mig. Well well, det blir säkert en ny tur till Österlen i sommar, jag blev så glad bara när jag hittade bilderna i en glömd mapp på en hårddisk. Man kan även göra beställningar efter egna önskemål såg jag på hemsidan. Hantverkskärlek, ait
 
 
(ursäkta bilderna, var knappast i mitt fotoesse..)
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It
 
 

Kommentarer
Postat av: 2-barns-mamman

Ett sånt underbart täcke!

2012-12-21 @ 10:44:53
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback