Lite länkkärlek i väntan på nästa julklapp

Jag pratade med min storasyster och ämnet var logistik kan man säga. Efter gårdagens avresa ser nämligen min vecka ut så här: Malmö-Köpenhamn-Prag-Köpenhamn-Älmhult-Kalmar-Malmö-Kalmar… Ja ni ser ju själva vilken turnéplan. När jag förtydligade att helgen i Malmö handlar om pleasure snarare än business så utbrast hon: -Säg inte att du ska på Emmas bloggevent!?! Jo, huvudet på spiken kära du. Hon replikerade med en mening som innehåll både en och två dössynder kan jag säga.

Så här var det: jag snubblande över bloggen Att vara någons fru i somras, när jag googlade något bebis/graviditet-aktigt och har sedan dess varit fast. Jag brukar lovorda denna sköna blogg (jag inbillar mig även att syrran började följa den efter ett tips från mig, precis som med UnderbaraClara för ett par år sen men det låter vi vara osagt) och hade den som en joker i leken när Frida och jag senare bytte bloggtips, något vi gör regelbundet - Jag har en rolig sa jag, den handlar inte om inredning men jag har fastnat i den och blir väldigt inspirerad av att hon skriver så bra och roligt. I utbyte fick jag Riazzoli. High five! Änd de rest is history som ni som följer Trendenser vet. Nåväl, när så tomten kom i julas så hade han en klapp signerad Fru Ramstedt och det var inget mindre än en co-biljett till Att vara någons fru-eventet i Malmö. Ja, vad säger man? Kanske att blogga är en av de saker som lett mig till de mest oväntade upplevelser och värdefulla människor i livet. Så sprid lite länkkärlek go' vänner, man vet aldrig vart det tar en.


Friskt vågat kollage med skärmdumpar av dessa fantastiska kvinnors blogg-headers

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Men åh... underbaraste du!!! Blev alldeles varm i hjärtat. Du må tro att jag är otroligt glad att du ringde mig den där gången för att rådfråga om tapeter. Sedan dess har vi delat både roligheter och tråkigheter och jag ser fram emot att få dela ännu mera härligheter med dig i framtiden, bästaste Sara! Stoor kram!

2012-02-07 @ 00:03:01
URL: http://www.fixaodona.se
Postat av: Fröken Orange

Så himla fina bloggar, tycker att du påminner om min favorit Underbara Clara.

2012-02-09 @ 14:56:39
URL: http://ettlivutanrut.blogg.se/
Postat av: Frida

Underbar story. Ser fram emot helgen MASSOR!



Kramen på damen

2012-02-09 @ 17:48:19
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Josephine JEWELLRY BY DEAR JOSEPHINE

Fin blogg :)

2012-02-10 @ 14:00:12
URL: http://dearjosephine.blogg.se/
Postat av: Maria

ah men fina du!! Kärlek!!

2012-02-12 @ 19:38:01
URL: http://riazzoli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback