Vårt examensarbete - Celebrate

Idag har det verkligen bara varit att bita ihop och köra på, för nu närmar det sig renoveringsstart här hemma och eftersom snickaren bara är här i några dagar måste så mycket som möjligt vara förberett. Syrran har burit som aldrig förr och nu är snart halva lägenheten huserad i vardagsrummet. Imorgon bär det av mot Älmhult för att säga hej då till jobbet och på torsdag ska jag och li'l sis även ha tömt klädkammaren och jag längtar redan efter lite vila och midsommarfirande.
 
Appropå firande ja, i morse utlovade jag ju att visa er något från vårt examensarbete. Vi hade som uppgift att jobba med textil för IKEA-bloggen LIVET HEMMA och detta gjorde vi som ett grupparbete under olika teman. Först ut är mina kollegor Erika (SE), Lewis (UK) och Christina (RU) som jobbade med temat CELEBRATE. De ställde till med en inspirerande gatufest och efter deras härliga presentation ville man inte göra annat än fixa fest! Nedan ser ni några av bilderna och resten kan du se här och här.
 
Foto: Henrik Palmberg för IKEA/LIVET HEMMA

Kommentarer
Postat av: Jessica Inspera

Färgglatt & fint!

2012-06-24 @ 20:57:04
URL: http://inspera.blogg.se
Postat av: madeleine

fantastiskt fint! att styla kalas måste vara det roligaste!

2012-07-02 @ 14:54:12
URL: http://bonjourvintage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback