Som att träffa Willy Wonka

Alltså ibland är det galet bra att vara mammaledig. Det betyder ju knappast att jag är ledig, men det betyder att jag - så länge jag har bebisen med mig - kan göra allt möjligt roligt dagtid. Som att gå på föreläsningar, mässor eller studiebesök till exempel och det är det sistnämnda jag och Marsipanrosen ska göra idag. Hur lyxigt och spännade som helst! Som en hint dammar jag av en bloggbild från september förra året. Och det är inte någon höstmörk moderedaktion vi ska besöka. Om man säger så.
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Tove - Formfront

Vad lyxigt, själv sitter jag som en dammig kontorsråtta och inredningsbloggsurfar lite efter lunchen. Ha det gott, du och marsipanrosen!

2012-11-13 @ 13:27:34
URL: http://formfront.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback