Blocketfyndad barnsäng

Ni som följer mig på Instagram vet att vi körde hem från Gotland med rena rama taikonlasset och sedan dess har många frågat var den kommer ifrån egentligen, sängen? En av anledningarna till vår ö-tripp var just att sommarens blocket-dammsugning givit utdelning och vi hittade Marsipanrosens blivande säng på Sudret.
 
I flera månader bevakade jag Blocket för att hitta den perfekta gamla växa-sängen i järn, lite fransk sådär, och när den fanns i rätt storlek, färg och skick så slog vi till även om det innebar en färjetur och att vi fick surra fast den på biltaket. Nu står den på sina fina porslinshjul  i sovrummet och är precis sådär lagom patinerad och personlig. Och tro det eller ej men hon sover faktiskt i den också.
 
Foto: mobilbilder via Instagram @littlemissfixit

Kommentarer
Postat av: cissela_c

Vilket fynd! Den är helt fantastiskt fin och tavlan blev verkligen pricken över i:et :-)

Svar: Eller hur! Jag fasar bara för när hon börjar klättra ur den... Men den dagen den sorgen ;-) Ja, tavlan är toppenfin!
Little Miss Fix It

2012-10-22 @ 19:13:01
Postat av: Mikaela

Det var den finaste barnsängen jag någonsin sett!! WOW!!

2012-10-24 @ 11:38:43
URL: http://fruerikssons.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback