Nya tider

Kalla mig knäpp men när saker är så här kärleksfullt paketerade så kan jag liksom inte med att öppna dem. Så  i över en månad har jag alltså skrivit ner vårens möten, jobb och festligheter på allt möjligt annat utom i it-kalendern avsedd för ändamålet. Men snart är det onekligen 2014 och jag måste helt enkelt bortse från finheterna och knyta upp paketet som Sofia på Mokkasin gjorde av min Frankie Daily Journal. Jag börjar nog med att skriva in nästa jobbsejour i Älmhult som börjar i vecka 2 igen. Men vet ni, det är nästan tre veckor dit och innan jag tar tag i det nya året så ska jag avsluta det gamla ordentligt...
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Lilla m

Jössös vilken snygging!! Undrar om det är försent och önska sig den av tomten...

Svar: Eller hur! För sent för en nätbeställning skulle jag tro men den finns ju att köpa i butik också. :)
Little Miss Fix It

2013-12-19 @ 22:56:21
Postat av: Emma F

Åh, jag är precis likadan. Har i och för sig öppnat min kalender men inte velat skriva någonting. Det är liksom magiskt att få sätta pennan i den där skönheten första gången.
Vill passa på att önska dig en riktigt fin julledighet!

Svar: Nu är det gjort! ;)
Tack detsamma! Firar ni hemmavid? Vi kommer upp till Sörmland och Nyköping för några dagar. Kram på er!
Little Miss Fix It

2013-12-20 @ 08:33:49
URL: http://emmafahlstedt.se/blogg
Postat av: Emma

Härligt, jag ska sätta pennan i min snart tänkte jag, ska ladda lite till först. Yes vi är hemma hela tiden, vore jätteroligt att ses, även om jag misstänker att er tid är fullspäckad bland släktbesök och annat. Vi kanske hörs av!
Kram!

2013-12-21 @ 12:44:42
URL: http://emmafahlstedt.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback