Att tacka sin lyckliga stjärna

Nu för tiden är allt jag skriver lite mindre viktigt, lite mer läsbart och med andra ord inte understruket. Eller det där med viktigheten vet jag inte men det var en rolig reflektion som en bloggkollega/läsare gjorde. Att det tekniska hittepå't som gäckat mig i vad som känns som tusen år och gjort all text understuken var för att allt jag skrivit varit så himla viktigt och således borde läsas väldigt nogsamt.
 
Tack snälla Vincent, du tekniska geni och räddare, här får du några liljor som skulle doftat dig yr om du hade luktdator!
 
Nu är viktigheterna slut, bloggen lite finare (fast problemet kvarstår visst på arkiv- och kommentarssidorna upptäckte jag precis) och jag satt och grät av tacksamhet igår som den hormonella småbarnsmorsan jag är. Så alla ni som klagat - Välkomna åter, nu får man inte skavsår av att läsa bloggen längre. Inte typografiskt i alla fall...
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: madelein - sexbarnsmamma

Haha, stör man sig på viktig text får man tänka om ;-)

Svar: Men vissa har faktiskt så fullkomliga liv att det värsta de kan tänka sig är understruken text... ;)
Little Miss Fix It

2013-01-27 @ 16:28:49
URL: http://madelein.se
Postat av: Nilla

Nu är jag ju jättenyfiken på lösningen! Hur gjorde han? :-)

Svar: Verkligen ingen aning Nilla, han fick in bakom kulisserna och svepte med sitt trollspö tror jag ;)
Little Miss Fix It

2013-01-27 @ 22:18:23
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag har ju ett liknade problem på min blogg, så jag skulle gärna vilja ha råd...

2013-01-28 @ 08:33:39
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback