Inspiration för barnrummet

Jag slängde ihop lite produkter som jag på det ena eller andra sättet gillar och någonstans hur jag ser Marsipanrosens rum ta form här fram över (det är väldigt mycket ska bara... nu men som sagt, kök och kalas avklarat så nu banar vi väg för nästa trestegsraket). Vissa saker finns de facto men andra är mer för känslans skull. Dessutom har vi en stor jäkla gästsäng med inbyggd förvaring i rummet och jag klurar hit och dit om den ska får vara kvar och bli sago-/mysplats eller om den ska ut. Ledorden jag jobbar med är lekfullt, mysigt, lugnt och med glimten i ögat.
 
Fortsättning följer...
 
Hattlampa Jeeves, hushylla och tapet från ferm living, String pocket-hylla, pekbok Littlephant, kaninlåda Heirlooms a-serie, Maholo ukelele och kaninlampa från Mokkasin, kudde från ferm living, lära-gå-vagn Brio och förvaringssäck House Doctor.

Kommentarer
Postat av: Husfrugan

Tapeten från Ferm living är ju bara så snygg!
Allt var snyggt, men det är definitivt en favorit:)

Svar: Å den är ännu vackrare i verkligheten! Känns geniun och ljuvlig :)
Little Miss Fix It

2013-06-03 @ 11:28:17
URL: http://husfrugan.wordpress.com
Postat av: Natalie

Var kan jag köpa prylarna från Heirloom? Försökte med deras sida men får det inte att fungera och när jag googlar hittar jag inga bra resultat. Blev så himla förtjust i serien...

Svar: Åh jag vet, de är såå fina. Hmm, hittar inte heller någon återförsäljare nu. Vet att Urban Living sålde förut, testa att mejla dem så kanske du kan få vidare information. Eller du förresten kontakta Matilda Lindblom, designern, direkt. Hon bloggar på matildalindblomform.blogspot.se Lycka till!
Little Miss Fix It

2013-06-04 @ 08:41:44
Postat av: Emma Fahlstedt

Jag ger mig tillkänna här för första gången, följer dig på Instagram och min Ingrid är bara någon vecka yngre än din lilla Marsipanros. Log lite för mig själv då jag läste detta inlägg, vi har tydligen exakt samma smak. Har nyss fixat vårt barnrum som Ingrid delar med storebrorsan och din moodboard var ruskigt lik min. Resultatet, inklusive en hemgjord hattlampa, blev kanon. Ska bli kul att följa din barnrumsrenovering.

Svar: Haha, vad roligt! Ja, rummet är så gott som färdigt, i mitt huvud vill säga, för i verkligheten är det ett vardagsrum som först måste målas, ett kontor som ska byta rum och en platsbyggd säng som ska spegelvändas... Men såklart att jag kommer visa det här när det är dags :)
Little Miss Fix It

2013-06-07 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback