Hitta stilen - Kom In-podden avsnitt 2

 
Fredag idag och dags för andra avsnittet av Kom In-podden, Sveriges första inredningspodd. Veckan som har gått har varit fantastisk med alla hejarop och den positiva responsen vi fått från andra bloggare och alla er som lyssnat på oss, det kändes smått overkligt att se podden på iTunes topplista redan dag fyra!
 
Det nya avsnittet kan du lyssna på via länken här.
 
I det här programmet pratar vi om att hitta sin stil, om hur det ser ut hemma hos oss och så tipsar vi om lite verktyg man kan använda sig av för att definiera och skapa en röd tråd i sin inredning. Något som är lättare sagt än gjort. Fortsätt gärna att använda facebooksidan att kommunicera med oss, ställ frågor som vi kan diskutera i kommande program, det blir ju så bra om ni är delaktiga!
 
Appropå nästa program, gissa om jag ser fram emot det, Hildur kommer nämligen hem till mig i nästa vecka för att spela in och det känns ju som ett perfekt upplägg för lite bakom kulisserna-bilder. Happy Friday!

Kommentarer
Postat av: Karin O

Men vad roligt. Den ska jag lyssna på!

2013-10-18 @ 12:20:36
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Karin O

Men vad roligt. Den ska jag lyssna på!

2013-10-18 @ 12:20:54
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback