Frågestund

Jag tokjobbar just nu. Jo bokstavligen, lite sömn, mycket jobb=galenskap, för jag planerar ju bl. a den där plåtningen som ska vara på location senare i veckan och eftersom det inte är jag själv som ska göra den på grund av anledning (läs nya tider, nä fresten läs dagistider, slut på föräldraledighet eller valfri livssituation som påverkar vardagen) så måste jag ju tänka på ALLT. Man vill ju inte sätta en kollega i kalopsen så att säga. Så jag kan inte ge er mer än så här just nu (och några kvicka instagrammisar (littlemissfixit) in emellan) -Frågestund!
 
Ja, okej jag låter er göra jobbet jag vet, men det är så det får vara. Vi kan kalla det en fas och det vet ju alla att faser inte varar för evigt. Så nu går vi igenom frågestunds-fasen, det var ju länge sedan sist. Var inte blyga, jag svarar på det mesta (förutom skatteplanering för det är jag sämst på)!
 
Foto: Kanske den mest otippade av otippade selfies. Där kröp jag på golvet och testade en ny kamerainställning å då ba "poff".

Kommentarer
Postat av: Frida

Frågestund är ju hur kul som helst! Kanske borde jag då fråga något inredningsrelaterat som hur jag ska få till inredningen i vår underbara vardagsum, det blir liksom inge bra. Två soffor får plats men när de står i vinkel tycker jag det blir trångt att komma runt och mitt emot varandra blir det både snyggt och socialt men då ser vi inte tv: n och det får erkännas att den står på ibland. Fast kanske blir detta omöjligt, för hur ska du kunna veta hur det ser ut här... Nästa gång du har vägarna för bi Göteborg är du välkommen på kaffe!
Tar en annan fråga istället. Det är nämnligen som så att jag har en bäbis i magen, i slutet av april ska den komma ut. Det börjar således bli dags att utrusta hemmet för en ny medlem. Hur kul som helst men också lite svårt. Vad behöver den egentligen? Och vad behöver vi? Du som är så klok har kanske några tips för att undvika överkonsumtion i barnutrustningsdjungeln.
Tack för alla skratt, insikter, reflektioner och heta tips du ger mig! Kram

Svar: Än en gång grattis! Svaren på frågestunden finns på bloggen daterat 2013-02-12! :) Tack för din kommentar!
Little Miss Fix It

2014-02-03 @ 23:10:08
Postat av: En annan Frida

Hej! Vilken är din favoritpryl i ditt hem? Visa bra "hjälpmedel/redskap" att använda när man inreder, gör om hemma? Hur tänker du angående konsumtion när det gäller Boo, tycker många föräldrar "går bananas" när det gäller prylar/kläder?! Vad gör du när du slappnar av? Favoritfärg? Hur har din stil utvecklas? Visa bilder på när det inte blivit som man tänkt sig inredningsmässigt?
Så, här har du lite att välja bland. Kram

Svar: Svaren på frågestunden finns på bloggen daterat 2013-02-12! :) Tack för din (härligt långa) kommentar!
Little Miss Fix It

2014-02-04 @ 18:41:46
Postat av: Katrin

Jag skulle önska ett inlägg om olika tapeter som passar i ett barnrum. Inte svindyra och gärna några som håller några år och inte bara bebisperioden.

Svar: Svaren på frågestunden finns (som du iofs vet) på bloggen daterat 2013-02-12! :) Tack för din kommentar!
Little Miss Fix It

2014-02-05 @ 16:37:36
Postat av: emma

Hej! tack för din roliga blogg! Först vill jag tipsa Frida som har en bebis i magen att genast börja läsa bloggen "hormoner och hemorrojder" . Den är det enda du behöver, det andra brukar ordna sig;)
Sen till frågan dårå.. hur går frilansandet? känner du att du får tiiräckligt med jobb? sen är jag nyfiken på HUR du får jobb! blev visst tre frågor! Ha det fint!

Svar: Svaren på frågestunden finns på bloggen daterat 2013-02-12! :) Tack för din kommentar!
Little Miss Fix It

2014-02-06 @ 13:38:31
Postat av: Frida

Tack Emma! Jag fick faktiskt tips om Hormoner & Hemorojder av en kompis och läser och skrattar nu sen några veckor tillbaka. Mycket kul!

2014-02-06 @ 18:38:29
Postat av: Maria/Husligheter

Kul! Jag är nyfiken på er podd – hur löser ni det rent tekniskt? Sitter ni på varsin ort och spelar in, och vem klipper? Hur mycket förarbete gör ni innan ni spelar in (dvs pratar ni igenom avsnittet innan ni spelar in)?
Bra är den hur som helst!

Svar: Svaren på frågestunden finns på bloggen daterat 2013-02-12! :) Tack för din kommentar!
Little Miss Fix It

2014-02-08 @ 19:54:42
URL: http://husligheter.se
Postat av: ELin

Hej, ingen fråga direkt.. men jag skulle vilja se mer bilder från ert hem :)

Svar: Svaren på frågestunden finns på bloggen daterat 2013-02-12! :) Tack för din kommentar!
Little Miss Fix It

2014-02-10 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback