The Youngsters - ny webbutik med barninredning

Jag har fått äran att dela med mig av något rykande färskt som jag tror kommer bli riktigt bra! Min f d kollega Geneviève [djennievv] öppnar nämligen webbshop i höst och hon har en säregen förmåga för sånt som är fint, och roligt och bra på de flesta sätt och vis (franskt, danskt, svenskt, schyssta material... ahhh). Dessutom kommer familjen Z (japp, nu var det det här med att tala om sig själv i tredje person igen) få vara en alldeles speciell del av The Youngsters, men mer om det senare i sommar.
 
För att inte missa lanseringen och för att ha chansen att vinna ett fint CASA cabana (från holländska Studio Roof) kan ni skriva upp er för nyhetsbrevet, gör det innan 17 augusti så är ni med i tävlingen! Anmäler sig gör en på The Youngsters hemsida, här.
 
Foto: eget collage med bilder från The Youngsters

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Kul! Jag har skrivit upp mej! :)

Svar: Way to go!
Little Miss Fix It

2014-06-25 @ 19:39:23
URL: http://kimberly.nu
Postat av: Bodil

Check!

Svar: :)
Little Miss Fix It

2014-06-26 @ 08:21:59
URL: http://www.bodilbergqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback