Luftmöblerar Hundraåringen

Jesper är på tjänsteresa vilket betyder att jag sitter uppe alldeles för länge och ... bygger luftinteriörer i Hundraåringen. Rosen börjar växa ur barnstolen från Ikea och mitt hjärta klappar lite extra för denna snygging från danska Flexa. Tyvärr delvis i PP plast men formen är en riktig huvudvridare och skulle komplettera Tripp Trappen fint. Finns bland annat på Beddo men jag blir inte riktigt klok på om det är juniorstolen eller barnstolen (utan bygel) som skulle passa. Gillar ju höjden och den höj/sänkbara fotbrädan på barnstolen hellre än den lägre juniormodellen, är det någon som har någon av dem och kan lämna ett utlåtande? Så att jag inte går och spenderar barnbidraget på ögongodis menar jag.
 
Produktbilder från Flexa

Kommentarer
Postat av: Bodil

Superfin! Om man läser måtten så ser det ju ut som att det är samma stol, att man kan justera sitthöjden bara eftersom barnet växer. Till tolv år enligt dem. Men det ser ju inte ut som att det är hål för brädan på juniorstolen?! Mycket märkligt.

Svar: Eller hur!? Oklart och ogilla på det. Men fin som snus är den oavsett!
Little Miss Fix It

2014-10-22 @ 10:33:25
Postat av: elin

Tycker det verkar som att man byter ut benen och vips så har man juniormodellen! =)

Svar: Men samtidigt verkar det ju inte ingå olika set med ben?! Men som du säger, man kanske kan köpa till?
Little Miss Fix It

2014-10-22 @ 16:50:03
Postat av: Camilla

Fin! Kolla in tripp trapps nya variant steps också, liknar litegranna! Vår Siri sitter som ett smäck i den stolen!

Svar: Ja vilken läcker!
Little Miss Fix It

2014-10-22 @ 21:00:12
Postat av: Elin

Kollade på butikslänken och där famns det ju en stol och sen extraben att köpa till, läste lite på dom och då verkade det som så :)

Svar: Aha, tack för tipset!
Little Miss Fix It

2014-10-23 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback