Please make up my room

När Jesper och jag var i NY i början av sommaren följde en hel del kort, prints, böcker, askar och påsar med hem.  Paper love! Det mesta från fina butiker men en hel del random rekvisita från offentligheten som servetter eller biljetter. Från hotellet bland annat denna dörrskylt som nu pryder Boo's dörr. Förutom att det är dekorativt gillar jag humorn. Och även om treäpplaren inte är någon vidare städhjälp än så länge är jag glad så länge det visar Please make up my room på skylten och inte Please do not disturb som det står på andra sidan. En stör ej-skylt är typ lika oroväckande som ljudet av tystnad när det kommer till småbarn skulle jag säga.
 
Får man förresten ta med sig souvenirer som denna från ett hotell eller vad tycker ni, har jag begått ett brott?
 
Foto: Bruno Baziq

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, har kollat in mäklarbilderna på er urfina lägenhet och såg då den supersmarta skoförvaringen i trappan. Är det Elfa? Vi har hur mkt skor som helst och skulle behöva nåt sånt smart som ni har.
Mvh Sofia

Svar: Hej! Supersmidiga och från Ikeas köksavdelning :)http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30049279/
Little Miss Fix It

2014-10-20 @ 16:01:47
Postat av: sandra

jo det är ju en hotellsouvenir.vilken fin mobil.gjort drt själv?

Svar: Nej, en vän har gjort den men håll utkik så kommer snart en DIY!
Little Miss Fix It

2014-10-21 @ 12:35:39
Postat av: .charlotta

Klart du skulle plocka med dig, oskyldigt! Denna var mycket roligare än de "vanliga" och har ju kommit väl till pass hos er istället :)

Svar: Ha-ha, tack att plockade mig off the hook ;)
Little Miss Fix It

2014-10-21 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback