Fina kompisar av Karin Mannerstål

Tog ett sidokliv bort från min vanliga Instafeed och hamnade slutligen hos @karinmannerstalInstagram fresten, som jag gillar't! Jag smygläckte ju hemlisen där redan igår i form av en sneak peek på vår nya Villa Villekulla och stort T A C K för alla grattis, heja-rop, och peppande uttryck för ny huset både här och ja, där. För att återgå till ämnet så där på Insta hittade jag alltså "Alan, Foxy, Rita, Sven, Lolo, Ruth, Kurt, Chic och Nils", Karin Mannerståls  design i mjukistappning. Både jag och Boosan har en förkärlek för rävar så Foxy får gärna flytta hem till oss, särskilt när vi snart bor större. Finns bl. a i webbutiken Minta.
 
Foto: lånad av @karinmannerstal på Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback