Kom In-podden avsnitt 36 - tapeter på tapeten

Plötsligt fredag och från att ha varit en dag vigd åt kontorsinredning har jobben hopat sig och jag sitter nu snarare och hoppas att jag ska få en timme eller två till att skruva upp lika många väggskåp och packa in innehållet ur flyttkartongerna innan jag kan ta helg. Men hellre för mycket att göra än för lite tänker jag. Den här veckan pratar Hildur och jag tapetnyheter i kom In-podden och lite om bilreparationer och känslan av att frysa till is. Tror jag. Ibland pratar vi så mycket att jag knappast minns om vad och fast vi skulle fatta oss kort så blev det en timme. En timme är i och för sig perfekt sällskap i bilen mellan ex. Hällefors - Örebro om en råkar bo där, på PW:n eller i väntan på middagsmaten. Kanske var det allt prat om tapeter eller så blåser det bara lite förändringsvindar just nu för jag lade fram fingerkli gällande omtapetsering i två rum för Jesper igår. Han ba: -Är'u inte klok?!
 
Som vanligt hittar du podden på iTunes eller Libsyn. Senaste avsnittet kan du även lyssna till via Hildurs blogg
 
Foto: härlig tapetbild lånad av Nanna van Berlekom/Så fint jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback