Mitt senaste fynd

Efter dagishämtning idag gick vi på shopping spree, som en tjejgrej, och var shoppar en tvååring och en trettiplussare mest lyckosamt i Smallville om inte på Ica MAXI. Vissa går loss på Duplo och andra på blöjor och choklad. Och idag passerade jag textilavdelningen när plötsligt en liten bomullsvävd röst ropade "kö-öp mig, jag har ett coolt snitt och fina färger". Så så fick det bli, för 79 riksdaler flyttade den här lilla tuffingen till soffkudde in, och finns det något som heter kuddoholic, well so be it. Dagens tips till er andra där ute - löp och köp.
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: CORNELIAS INTERIOR

Vilket kap!

Svar: Eller hur :)
Little Miss Fix It

2014-09-23 @ 14:31:36
URL: http://corneliasinterior.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback