Välkommen hem

Den här sommaren går nog till blogghisorien som den mest inläggsfattiga, jag är ledsen för det. Jo, faktiskt - för samtidigt som jag har haft en mer ner(läs: av)kopplad semester än på länge så har jag ändå bloggat en hel del liksom i huvudet. Och det är ju lite slösigt kan man tycka, när det inte kommit någon till gagn men ändå bidrar till hjärnkarusell - alla som bloggar vet nog vad jag pratar om. Igår kväll kom jag hem från USA, och jo, det var verkligen en upplevelse även om det var nog var så långt ifrån snygginredning som man kan komma, ska försöka få till en sammanfattning från resan.
 
Nu ska jag åka ut till torpet och förbereda för de nya gästerna som kommmer imorgon. En grej jag gjort till alla hyresgäster är att ställa en flaska mousserande på kylning tillsammans med en personlig hälsning, en supersimpel grej som verkar varit uppskattad! Den här gången klippte jag till ett "flaskförkläde" i kartong och dekorerade med tusch, dessutom tror jag det bidrar till att gästerna tar bättre hand om om stället när man faktiskt påminner dem om att de är i någons "home". Vi har hyrt ut stugan en hel del i sommar och när de här gästerna har åkt är det dags för lite egentid där ute, ja som i familjehäng för vår del alltså. Det ska bli mysigt, och visst kändes det som om hösten kom idag?!
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Nina - Min Klockaregård

Välkommen hem till Sverige!
Vilken fin gest till era gäster. Hade jag uppskattat. :)

Kram kram

Svar: Tack fina du! Förlåt så sent svar. Ja, jag hade också gillat en flaska bubbel på rummet ;)Kram!
Little miss fix it

2015-08-31 @ 21:04:36
URL: http://www.minklockaregard.se
Postat av: Emma

Wow vad snyggt du textar!

Svar: Men tack söta!
Little miss fix it

2015-09-03 @ 23:17:55
URL: http://emmassamling.wordpress.com
Postat av: susana

men så fint!!

2015-09-22 @ 20:27:19
URL: http://susanas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback