Årets första podd!

Ett årsslut, ett veckoslut, ett nytt år och en ny podd! I det här avsnittet summerar Hildur och jag såklart året som gått med fokus på företagande och blogg, därifrån planerar vi vilka russin ur 2014-årskakan som ska få följa med in i det nya.
 
Tänk vad negativ stress kan göra med en, trots att det bara var ett fåtal dagar sedan inspelningen så känns hela livet så himla mycket ljusare för min del. Jag tycker den där duktiga flickan som verkar tro att ett av världens största bolag står och faller om hon inte presterar över förväntat hela tiden kan ta och chilla lite under 2015. Så det så.
 
Besök gärna Kom In-poddens alldeles egna Facebook-sida. Som vanligt hittar du podden på iTunes eller Libsyn. Senaste avsnittet kan du även lyssna till via Hildurs blogg.
 

Kommentarer
Postat av: jennie

Efter sedvanligt decemberkaos på jobbet var jag så urbota trött på min duktiga flicka på axeln att jag ville kräkas. Efter lite oväntad pepp från en manlig kollega, vilken låter allt som luktar duktigt bara rinna av honom eller snällt vänta i kön, känner jag mig hyfsat stark att verkligen göra ett försök att köra över duktiga flickan lite oftare. Särskilt när hon förstör mer än hon åstadkommer. Jag ska också chillaxa lite mer under 2015!

Jag lyssnar på er på vägen hem i eftermiddag, vi hörs då! :-) Kram och pepp!

Svar: Det får bli vårt mission under 2015, die duktig flicka, die! ;) Tack för att du läser och lyssnar Jennie!Kramkram
Little Miss Fix It

2015-01-09 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback