Badrumspodden och kompanjonkärlek

Idag finns avsnitt 47 av Kom In-podden tillgänglig. Ämnet är badrum men vi vandrar lite mellan företagande och felsägningar i vanlig ordning.
 
Hildur är teknikern, eller ska jag säga basen (fixar podden) och jag kreatören (fixar text och bild) i Kom In. Men det händer att jag får amnings-blackout (obs. jag slutade amma ungefär fyra månader innan vi började sända podden 2013), småbarnstilt eller somnar vid sagoläsandet just innan podden ska levereras. Igår hände det sistnämnda, så här sitter jag utsövd med gårdagens smink och känner mig ofantligt tacksam över att jag har en så grym parhäst som utan att blinka levererar en podd trots att kreatören hänger med John Blund(!). Ibland blir man inte svagare än den starkaste länken... Tack Hilda-pilda för att du fixar & donar och grattis till Project Why!
 
Lyssnar på våra badrumsfunderingar gör ni här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback