Lekskåpet

Flera har undrat över skåpet vi skaffade till Boo's leksaker på nedervåningen och det är BESTÅ från IKEA med gråblå luckan VARA, allt på rea. Jag hängde det på väggen för att få en luftigare känsla och göra golvet mer lättstädat. Vi har flera Beståskåp - som stängd bokhylla i vardagsrummet, som stängt vitrin i köket och som förvaring i barnrummet på övervåningen. Jag gillar det lugna intrycket det ger med vita skåp och släta dörrar när insidan är kaosig. Dessutom är de nya tryck- och öppnabeslagen grymma. Inga handtag (om man nu som jag råkar lida av beslutsångest på den fronten) och inga smällande dörrar!
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: jennie

Jättefint, det var verkligen snyggt med de grå dörrarna! Blir också sugen på ett leksaksskåp, istället för alla hundra korgar och boxar med grejer.

Svar: Tack! Oerhört praktiskt och smidigt att slänga in grejerna och stänga om röran :)
Little Miss Fix It

2015-01-09 @ 14:00:13
Postat av: Ninni

Så härlig färg!

Svar: Ja, sortimentets finaste tycker ju jag förstås ;)
Little Miss Fix It

2015-01-09 @ 22:04:41
URL: http://ninnzan.se
Postat av: emelie

Jättesnyggt med de gråblå dörrarna!

Svar: Tack det tycker jag med, men finast när ljuset drar dem mer åt grått än blått.
Little Miss Fix It

2015-01-10 @ 17:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback