Business and pleasure

Nä hörrni, här har ni någon som somnade mitt i På spåret igår. Vaknade till vid midnatt och tog av mig glasögonen (åsså undrar jag varför det råder storktorka i det här huset?!). Oh well, hence the mitt-i-natten-inlägg, har ju liksom sovit mina 7h för länge sedan (och under morgonpromenaden mött ett antal krogbesökare på hemväg, hej skilda världar). Nu ska jag packa väskan för snart åker jag till Stockholm, främst för att träffa mitt gamla tjejgäng från gymnasiet men även för lite jobb.
Som pausbild får ni njuta av Matilda Svenssons fina illustrationer som damp ner i mejlboxen häromdagen. Snäckor och sillar är sånt som jag gillar.
 
Foto: Pressbilder från Matilda Svensson grafisk form & illustration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback