Ny podd och ett ännu längre liv

Morgonstund har... grus i ögonen.
 
Vi sover lite illa nu för tiden. Boo har växtvärk och svårt att somna på kvällen och vaknar mitt i natten. Jag var likadan som liten. Minns att mamma masserade benen när de värkte men vår bestämda lilla dam får jag under inga omständigheter röra just nu; "-Näej! Klappa inte. Du får inte klappa mamma". Det betyder att min morgon började 03.15. Japp, det sitter i sedan jag ammade - vaknar jag på natten så är det liksom tack och god morgon. Det blir en långfredag i november I tell 'ya.
 
Appropå långt, igår spelade Hildur och jag in ett nytt avsnitt av Kom In-podden. Åh som vi hade längtat efter det, det märktes att vi liksom aldrig ville sluta prata - ämnet är kreatörer. Jag tror att den som lyssnar också kan höra att det låg lite extra energi i luften. Om man med energi menar total förvirring. Ni vet hur det är när man ska berätta något och i en nanosekund hinner tänka över orden man ska yttra och känner att det inte är riktigt rätt men inte kan/hinner uppbringa något annat? Det gör jag i denna podd och ser till att både jag & Hildur förlänger livet lite. Oh well, det finns sämre tillställningar att bjuda på än skrattfest.
 
Happy Friday!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback