Livstecken och en ny podd

De senaste dagarnas bloggtorka har helt enkelt berott på upp till öronen-jobb och det missgynnsamma i att jag råkade få välja sist i dygns-lådan och fick ett med bara 24 timmar. Typiskt. Nytt jobbprojekt påbörjades i veckan och jag spenderar numera mina dagar hos Tengbom arkitektbyrå. Hardcore inredning och vädigt lite styling kan man säga. Mycket lärorikt och ni vet hur det är när man lite som sätter sig i skolbänken igen - en blir h e l t slut. Det är med öppen famn jag välkomnar helgen för lite återhämtning, och en ny Kom In-podd. Nu kan ni lyssna på avsnittet vi kallar Stil  och bland annat resonerar kring vad inredning egentligen betyder för oss och vad vi tycker är allra viktigast när vi inreder våra hem. Och en hel del annat tjöt i vanlig ordning.
 
Äntligen fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: emmish

ha en fin fredag =)

Svar: Tack detsamma, och en lika fin helg!
Little miss fix it

2015-10-23 @ 09:02:32
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Josefin

Heja dig, tycker du har uppdaterat jätteflitigt senaste tiden :)

2015-10-23 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback