Be careful what you wish for...

"Önskar du dig en högtryckstvätt, kaffebryggare eller ett takcykelställ till bilen?" Hate to break it to min kära man men hans försök att projicera sin önskelista på mig häromdagen funkade dåligt. Det här är istället några vardagslyxiga villhövers som finns på min lista:
 
 
 
1. Skinnetui till min skrivbok från Sot. 2. Open circle-hårspänne. 3. Rakborste och raktvål. 4. Salam tekanna. 5. Benriner grönsakssvarv. 6. Liten Pallo-vas. 7. A beautiful mess av Claire Bingham. 8. Nya Stan Smiths.
 
Och ja, om morgonpaketet innehåller något av de tre inledande önskningarna så kommer jag a). Byta det b). Spara det till en julklapp alt. någons födelsedag i januari. c). Ansöka om skilsmässa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback