Det är mycket nu...

som en välkänd replik från Yrrol lyder. Det har tydligen redan gått tre veckor sedan jag bloggade sist... Hur gick det till!?!?!

Har mindre än fem veckor kvar i Wismar. 31 dagar närmare bestämt. Paniken växer och "to do"-listan likaså. Andades ut när jag hade min redovisning om Barocken för en vecka sedan, men inser nu att det var en vecka sen[!!] och nu är det dags att andas in igen.

Ta ett djupt andetag och hugga tag i: mitt projektabete "Ein Schmuck für eine besondere Person" [ett smycke för en särskild person, ett vulgodivigt halsband till Miss Piggy f ö], mitt moderna barocksmycke, div. övriga små smyckesprojekt, inbjudningskorten till sambons 30-årsfest, julkorten.... nä nu blir jag så matt så jag måste vila lite och äta Lebkuchen...

Kommentarer
Postat av: Torsteinmarlin

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-10-23 @ 14:02:58
URL: http://www.enequist.dk/torsteinmarlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback