Long time... no mac

Ursäkterna har varit många; "måste bara hitta den perfekta layouten" "så fort jag bara börjat skolan igen" "när jag får datorn"... Nu har allting skett faktiskt, nej förresten, jag HAR inte den perfekta layouten, men jag kommer snart hitta den... Däremot har sommarens slit burit frukt och jag har blivit med min efterlängtade mac. En vit MacBook närmare bestämt. Leveranstiden var ungefär 1000% längre än utlovat, men vad fasiken. Nu har jag ÄNTLIGEN fått min dator. Min ögonsten. [OCH en trådlös Mighty Mouse... OCH ett trådlöst externt tangentbord... Lyxoplyxo]

Kommentarer
Postat av: Steinhermine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-04-15 @ 08:56:53
URL: http://steinhermine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback