NORMANN copenhagen

Jag trodde det var slutbloggat för idag men tji fick jag... Stod inte ut med tanken att låta bli att föreviga denna fantastiska tilldragelse av interaktionsdesign!!

Besök NORMANN copenhagens hemsida och låt dig ryckas med i upplevelsen av fantastisk grafik [heter det så?] och coola gränssnitt!! Har den senaste tiden varit en motståndare mot denna våg av Flashdesignade hemsidor, men jag måste nu krypa till korset... allt är förlåtet. [även om det tar en bra stund för sidan att laddas]

Det är detta jag pratar om i mitt tidigare inlägg. God! vad läckert det är... kolla bara tumavtrycken efter varje designer...

NORMANN copenhagen
Foto: normann-copenhagen.com


Kommentarer
Postat av: cleo

Otroligt, vi måste ha ganska lik smak, för även denna produkt har jag bloggat om. Fräck design!

2006-10-21 @ 15:51:43
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Henrikgrete

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2008-09-10 @ 12:05:59
URL: http://henrikgrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback