Hemlisar...

Tack och lov är det bara en dag kvar nu. Kärleken fyller år på måndag och hu vad dålig jag är på att smyga med presenter för honom!

Förra året försa jag mig, men tack och lov blev inte årets present "färdig" förrän för ett par dagar sedan, och denna korta tid hoppas jag kunna knipa igen...

Det är ju bara det att jag tycker att presenten är så k[l]ockren... och är lite exalterad över det, och vanligtvis är ju han den första jag berättar spännade saker jag är med om för.

Pjuh! Bördan är tung.

Kaket
Bild: gettyimages.com

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanann

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 08:05:14
URL: http://abdirahmanann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback