Little Mrs fix It

Älskade vänner och obekanta, nu är jag tillbaka. Fyra veckors bloggtorka är över. Hua! Ibland tar livet över totalt och tiden konkurrerar ut bl. a bloggandet. Jag hoppas att mina trogna läsare återvänder nu när det åter blir liv i luckan, jag hoppas också att jag aldrig ska försvinna så igen, MEN, det är inte för inte jag har varit frånvarande. Inte nog med att jag hade en 30-årsskiva värd namnet. Jag har dessutom gått och blivit fru!!

Jesper och jag är nu mera äkta makar och det kan jag varmt rekommendera till alla som törs prova!

Little Miss.. f'låt Little Mrs Fix It is back...


Foto: © Moster Eva

Kommentarer
Postat av: amanda

GRATTIS lill fru fix it ;) jag önskar er all lycka i framtiden :)

2008-08-05 @ 12:02:27
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

Guuud så härligt!

Kramis

2008-08-05 @ 20:22:13
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Emilia

världens finaste kort. Jag dör.

2008-08-17 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback