Fredagsgodis

Nu ska jag ställa mig och röra ihop en sats vit chokladmousse igen. Ikväll har vi lite middagsmys med avdelningen på jobbet och jag fixar i vanlig ordning desserten. Jag hade faktiskt planer på att göra nåt nytt, men efterfrågan styr ju helt enkelt marknaden, så here we go again...

Eftersom eftermiddagen kommer ägnas åt träning och piffning så hoppas jag att ni alla får en toppenfredag, jag vill också passa på att säga till alla som kommenterat och sagt så fina saker under veckan att jag inte har missat er!! Jag ska ta mig ordentlig bloggtid och svara och kika in hos er under helgen, vi ses!
                  
Foto: arla.se

Kommentarer
Postat av: Elinbanan

Nu vet jag i alla fall vad vi ska ha i efterrätt på vårt bröllop! Har hittat massa recept på detta, men denna version verkar väl beprövad :)

2008-12-05 @ 12:52:52
Postat av: Anna-Karin

Sara du har fått en utmärkelse inne hos mig.

2008-12-05 @ 21:45:40
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback