Idag fick jag ett par koppar kärlek med posten!

Igår kom avin men jag var så trött att jag inte orkade hämta ut paketet. Men idag kunde inget hindra mig! Så nu finns alltså två livs levande (nåväl) Cups of love hemma hos oss. Kärlekskoppen är toppen att dricka ur med en lagom tjock kant (det tycker jag är jätteviktigt för upplevelsen, att själva glaset eller koppen "smakar" bra i munnen.) Om man inte dricker te (eller kaffe) med så mycket mjölk som jag tror jag dessvärre att den blir ganska varm, men eftersom den toppfylld rymmer nästan 50 cl kan man ju spara en "hållyta" och ändå få en rejäl balja. Två muggar resulterade i 379:- som oavkortat går till Röda Korsets arbete mot ensamheten i samhället. Det smakar riktigt bra...


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin julklapp till dig själv!

2008-12-12 @ 20:01:07
URL: http://husmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback